*.*

GG. Nie musisz mieć GG żeby zadać pytanie!

Chcesz coś mi powiedzieć? Proszę bardzo! Napisz do nas... Wyślij

piątek, 13 marca 2015

Zmiany, zmiany i jeszcze raz zmiany...

Witam ponownie!
Chyba zauważyliście wielkie zmiany na MSP. Najpierw u dziewczyn tak zwana ,, Pixi Star ". U chłopców zaś ,, Zac Sky ". 
Oto ona i jej profil:

Nick ma fajnie ozdobiony. Profil fajny fiolet. Ma ,, VIP Star " i ,, Judge ".
Profil: 
Ma sporo looks. Oto jeden z kilku:
Nazywa się ,, Zimowy look " Nawet ładny tylko te czerwone plamy na polikach.
Ma też 3 arty. Oto jeden z nich:
Zapomniałam jak się nazywa ale chyba ,, Która jest twoją fanką? ".
To wszystko o niej.
Teraz o Zac Sky. Oto jego profil:
Ma też sporo looks. Oto jeden z nich:
Nawet ładny. Ma jak Pixi 3 arty. Oto jeden z nich:
Chyba nazywa się ,, Jaki to zespół? " Chyba One Direction.
Zmiany są też gdzie się zakłada nowego użytkownika.
Zmieniły się oczy. Proponuję wziąć ostatnie i zmienić te dwa kolory na  czarny. Oto zdjątko tylko bez kolorów:
Zmieniły się włosy. Proponuję wziąć tą rudą kitkę. Kolor dowolny. U mnie czarny. Oto zdjątko włosów:
Zmieniły się też bluzki, spodnie i buty. Z bluzek proponuje wziąć te:
Ze spodni proponuje wziąć te:
Z butów te:
Moja postać wyszła tak:
Podoba się? Mi pasuje.
U chłopców też się zmieniło. Oprócz części twarzy. Oto włosy które też proponuje wziąć:

 Zmienić kolor na jaki chcecie. Oto koszulki:
Teraz spodnie:
Buty:
Cała postać:
Podoba się? Mi bardzo.
Dziś już to koniec postów. Tego pisałam 2 godz.
Pa miśqi ;**




~PPies1209


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz